Je wil een merkverhaal, en het moet precies kloppen
Ik zoek woorden die je visie en missie versterken en laat ze doorklinken in de uitingen die jij nodig hebt.
Ik werk aan
- een merkkompas voor je communicatie
- pakkende merkverhalen
- duidelijke proposities
- boiler plate copy
- merknamen
- pay-offs
- webteksten en UX copy
- en andere doorvertalingen
Wie ben je en wat doe je?
Of nog leuker: wie ben je niet? Een goed merkverhaal geeft je een frisse kijk op je merk, zet neuzen dezelfde kant op en maakt medewerkers trots.
Ik richt mijn merkverhalen het liefst aan je ideale klant. Zo heb je scherp voor wie je het doet en waarom, en heb je gelijk een pakkende, empathische opening.
Om tot je merkverhaal te komen, vullen we samen in een ochtend of middag een merkkompas. Met tekst laat ik je vervolgens voelen welke impact kleine en grote keuzes hebben op je positionering en communicatie.
Zo ontdek je welke ruimte er in je merk zit, en welke richting bij jou en je organisatie past. Een merkverhaal met pay-off brengt het kompas tot leven en bewijst dat jij je doelgroep begrijpt. De taal uit je kompas en verhaal kan zo je site op.
Merkteksten
Heb je net je strategie of missie strak op papier en voldoen je bestaande uitingen niet meer? Ik vertaal je merkwaarden door in toegankelijke webteksten en maak een tone-of-voice guide zodat je zelf pakkende teksten kunt schrijven in de stijl van je merk.
Sparringspartner
Staan je belangrijkste zaken en wil je zelf gaan schrijven? Met een strategische blik, een paar vragen of gedachten over verhaalstructuur, kun je vaak zelf van start. Of weer verder als je vastloopt.
“Dit is zo mooi gezegd in simpele taal en zo verrassend. Ook omdat het iets zegt wat ik voel maar nooit zo verwoord heb. Het zou op het nachttafeltje van iedere vrijwilliger moeten liggen.”